محصولات دسته بندی " صافکاری و نقاشی "

صافکاری بدون رنگ
صافکاری بدون رنگ

کارشناسان ما همیشه سعی بر این داشته‌‌اند که از متد‌ها و روش‌های جدید در ارائه خدمات بهتر به مشتریان استفاده کنند. همانطور که می‌دانید سرویس‌های صافکاری بدون رنگ تیم متخصص ما زبان زبانزد عام و خاص است و یکی از جدید‌ترین روش‌های استفاده شده توسط تیم صافکاری، بهره‌گیری از خمیر با خاصیت مکش بالا است. این روش که برای فرورفتگی‌ها و قری‌های کوچک استفاده می‌شود؛ قادر است در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرورفتگی بوجود آمده بر روی بدنه اتومبیل‌ها را از بین ببرد. این خمیر‌ها قادرند نیروی مکش را به صورت نقطه‌ای اعمال کنند؛ از همین رو برای از بین بردن آثار فرورفتگی‌های کوچک بسیار موثر هستند. البته فقط استفاده از خمیر کافی نیست و برای بوجود آمدن نیروی کشش اولیه باید از یک دستگاه مکش استفاده کرد. این روش بسیار مناسب بدنه خودرو‌های لوکس وارداتی است؛ زیرا اغلب این اتومبیل‌ها دارای رنگ‌دانه‌های مخصوص و زاویه‌دار هستند و در صورتی که پروسه صافکاری به درستی انجام نشود، نشانه آسیب بر روی بدنه این خودرو‌ها به راحتی دیده خواهد شد. استفاده از متد‌های جدید صافکاری بدون رنگ مثل بهره‌گیری از خمیر و دستگاه مکش، می‌تواند برای این اتومبیل‌های لوکس مناسب باشد و ارزش بدنه آن‌ها را در زمان فروش پایین نیاورد.

موجود نیست

رفع موج سقف اتومبیل‌ها
رفع موج سقف اتومبیل‌ها

به دلیل ایجاد یک فضای پایدار معمولا سقف خودرو‌ها از متریال‌های سبک‌تر و البته ضعیف‌تری ساخته شده‌اند؛ از همین رو می‌توان گفت سقف اتومبیل‌ها در برابر فشار و ضربات احتمالی، مقاومت کمتری نسبت به مابقی قطعات خودرو دارند. ایجاد موج بر روی سقف اتومبیل‌ها، از جمله آسیب‌های احتمالی است که صاحبان خودرو‌ها با آن رو به رو هستند. موج بر روی سقف خودرو، معمولا به دلیل اعمال فشار یا ضربه مستقیم صورت می‌گیرد. ایجاد موج یا در واقع ناهمواری‌های گسترده در فصل زمستان افزایش میابد! این به دلیل سنگینی برف باقیمانده بر روی سقف خودرو یا اعمال ضربه مستقیم توسط شاخ و برگ درختان است. قطعا موج ایجاد شده بر روی سقف اتومبیل شما باعث ایجاد یک فضای ناپایدار در زمان رانندگی می‌شود و ممکن است در سرعت‌های بالا، کیفیت رانندگی شما دچار مشکل شود. در بسیاری از موارد عمق موج یا در واقع فرورفتگی بوجود آمده بر روی سقف خودرو، بیش از حدی است که آن را ناهمواری به حساب بیاوریم؛ در این حالت باید از متد صافکاری برای رفع اینگونه ناهمواری‌ها استفاده کنیم. در غیر این صورت برای رفع موج سقف خودرو‌ها می‌توان از متد‌ مکش و دیگر روش‌های ایجاد خلاء بهره برد. تیم صافکاری ما با در نظر گرفتن وضعیت آسیب بوجود آمده، از بهترین متد برای رفع اثر آن استفاده می‌کنند.

موجود نیست

رفع آثار تگرگ از روی بدنه خودرو
رفع آثار تگرگ از روی بدنه خودرو

تگرگ یکی دیگر از تغییرات ناگهانی آب و هوا است که می‌تواند آثار مخربی بر روی بدنه اتومبیل‌ها بجا بگذارد؛ از همین رو ما سرویس‌های تخصصی در نظر گرفته‌اند که صاحبان اتومبیل‌ها بتوانند با استفاده از آنها، آثار تگرگ را بر روی بدنه خودروشان از بین ببرند. آثار بجا مانده از برخورد تگرگ بر روی بدنه اتومبیل‌ها متفاوت است؛ اما به طور کلی این آثار در بوجود آمدن فرورفتگی‌های کوچک و برخی اوقات رنگ‌پریدگی خلاصه می‌شوند. به همین دلیل برای رفع آثار تگرگ از روی بدنه خودروها باید از متدهای تخصصی صافکاری بدون رنگ استفاده کرد. تگرگ یکی دیگر از تغییرات ناگهانی آب و هوا است که می‌تواند آثار مخربی بر روی بدنه اتومبیل‌ها بجا بگذارد؛ از همین رو تیم متخصص لوکاپرو سرویس‌های تخصصی در نظر گرفته‌اند که صاحبان اتومبیل‌ها بتوانند با استفاده از آنها، آثار تگرگ را بر روی بدنه خودروشان از بین ببرند. آثار بجا مانده از برخورد تگرگ بر روی بدنه اتومبیل‌ها متفاوت است؛ اما به طور کلی این آثار در بوجود آمدن فرورفتگی‌های کوچک و برخی اوقات رنگ‌پریدگی خلاصه می‌شوند. به همین دلیل برای رفع آثار تگرگ از روی بدنه خودروها باید از متدهای تخصصی صافکاری بدون رنگ استفاده کرد. اگر از طرفداران مقالات تخصصی مجموعه لوکاپرو باشید، حتما در مورد خدمات و سرویسهای تخصصی ما در مورد صافکاری بدنه اتومبیل‌ها بدون استفاده از رنگ مجدد، با خبر هستید. متخصصان ما با توجه به وضعیت آب و هوایی ایران، خدمات و سرویس‌های تخصصی صافکاری و دیتیلینگ در نظر گرفته‌اند که شما می‌توانید با بهره‌گیری از آنها، آثار هرگونه تگرگ را بر روی بدنه اتومبیلتان از بین ببرید. همانطور که گفتیم، برخورد تگرگ به بدنه اتومبیل‌ها باعث بوجود آمدن فرورفتگی‌های کوچک یا ناهمواری‌های کم عمق می‌شود؛ از همین رو متخصصان ما برای رفع آثار تگرگ بر روی بدنه اتومبیل‌ها از متدهایی بر پایه مکش استفاده می‌کنند.   متخصص قبل از اینکه فرورفتگی‌ها و آثار تگرگ را از روی بدنه اتومبیل‌ها را ترمیم کند، ابتدا باید بررسی کند که فرورفتگی باعث تخریب رنگ شده است یا نه؛ زیرا زمانی که برخورد تگرگ باعث ایجاد خط و خش یا رنگ‌پریدگی شده باشد، به معنای آن است که رنگ دچار تخریب شده است و نباید به ناحیه آسیب دیده فشار زیادی وارد شود. به همین دلیل زمانی که رنگ اتومبیل به دلیل ضربات وارد شده از سوی تگرگ تخریب شده باشد از دستگاه‌های مکش قوی استفاده نمی‌شود و ترجیحا از پکیج ساکشن پلاستیکی استفاده می‌شود. پس از اینکه فرورفتگی رفع شد، ناحیه آسیب دیده باید پولیش زده شود تا رنگ‌پریدگی‌ها و خراشهای بوجود آمده به دلیل برخورد تگرگ، رفع شوند؛ اما اگر فرورفتگی بدون خردگی رنگ باشد و یا عمق زیادی را در برگرفته باشد، باید از دستگاه‌های مکش قدرتمتد استفاده کرد. این دستگاه‌ها قادرند به صورت نقطه‌ای نیروی مکش خود را اعمال کنند. عملکرد این دستگاه‌ها با توجه به فرم فرورفته متغیر است؛ اما به صورت کلی این دستگاه قادر است آثار فرورفتگی‌های کوچک را با بهره‌گیری از خمیر مخصوص صافکاری از بین ببرد. این دستگاه و وسایل مشابه دیگر باعث شده‌اند متخصصان و صافکارهای حرفه‌ای ما بتوانند به صورت تخصصی‌تر اقدام به ارائه خدمات صافکاری خود کنند.

موجود نیست

صافکاری با میله‌های PDR
صافکاری با میله‌های PDR

میله‌های PDR جزء ابزار تخصصی صافکاری به حساب می‌رود که صافکار قادر است با بهره‌گیری از آن‌ها فرورفتگی‌های بوجود آمده بر روی بدنه را بدون استفاده از چکش و ضربات مکرر، رفع کند. میله‌های PDR در صافکاری بدون رنگ استفاده می‌شود و فقط برای ترمیم قطعات فرورفته استفاده می‌شود. میله‌های PDR از جنس فولاد هستند و در پکیج‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. قسمت سر این میله‌ها زاویه‌دار است و این امکان را به صافکار می‌دهد که با چرخش دست خود فرورفتگی بوجود آمده را ترمیم کند. برای اینکه بتوان از میله‌های PDR استفاده کرد، ابتدا باید قطعاتی همچون چراغ‌ها، تایرها یا سپرها از پیکره اتومبیل جدا شوند تا صافکار بتواند با بهره‌گیری از این میله‎ها به قسمت پشتی بدنه دست پیدا کند. در پروسه استفاده از میله‌های PDR در صافکاری بدون رنگ، متخصصان این حوزه ابتدا محل فرورفتگی را مشخص می‌کنند، سپس با بهره‌گیری این میله‌ها سعی می‌کنند به پشت فرورفتگی نیرو اعمال کنند تا محل آسیب دیده، ترمیم شود. بهره‌گیری از میله‌های PDR یک امر تخصصی به حساب می‌رود و بهتر است توسط افراد متخصص و با تجربه استفاده شود؛ زیرا در صورتی که اصول و استانداردهای کار در زمان استفاده از این میله‌ها رعایت نشود، ممکن است فرم و شکل پیکره خودرو آسیب جدی وارد شود. در زمان استفاده از میله‌های PDR رنگ بدنه خودرو باید کاملا پایدار باشد؛ از همین رو زمانی که بدنه خودرو بتازگی رنگ یا پولیش خورده است، نباید از میله‌های PDR برای اعمال فشار به بدنه استفاده کرد. همچنین در زمان استفاده از میله‌های PDR در پروسه صافکاری بدون رنگ باید از سرد بودن بدنه خودرو اطمینان حاصل کنیم. در نظر بگیرید همیشه استفاده از میله‌های PDR ممکن است کارساز نباشد و برای رفع فرورفتگی‌های عمیق حتما باید از پروسه چکش زدن مکرر استفاده کرد. از طرفی بعد از ترمیم قطعات آسیب دیده با میله‌های PDR باید بدنه اتومبیل، بخصوص قسمت آسیب دیده به زیر نور سفید برود تا در صورتی که پستی و بلندی بر روی بدنه اتومبیل وجود دارد، رفع شود؛ زیرا در بسیاری از موارد استفاده از میله‌های PDR در صافکاری خودروها، باعث می‌شود بدنه خودرو دچار تغییر فرم با طول موج کوتاه شود.در اغلب موارد بهتر است از متدهای جدید همراه با میله‌های PDR استفاده کرد. استفاده از دستگاه مکش یا همان ساکشن و همچنین بهره‌گیری از روش تغییر دما در زمان صافکاری بدون رنگ، می‌تواند در کیفیت نتیجه نهایی تاثیر بسزایی بگذارد؛ البته به نوعی می‌توان مزیت اصلی استفاده از میله‌های PDR را برخورد نکردن ابزار با رنگ بدنه دانست. در پروسه استفاده از میله‌های PDR در صافکاری بدون رنگ به هیچ‌وجه سر میله‌ها با رنگ پیکره خودرو برخورد مستقیم ندارند و اعمال فشار به بدنه از لایه‌های زیرین صورت می‌گیرد.

موجود نیست

فروشگاه های دسته بندی " صافکاری و نقاشی "


فروشگاهی وجود ندارد